Dagvill

Sitter här med toning i håret.
Har liksom glömt bort att titta mig i spegeln på
ett par månader känns det som.

Idag passerade jag faktiskt en spegel &
plötsligt fick jag syn på nå´n som tydligen var jag.
Eller mer HAR VARIT jag,
men nu är någon annan.

Jag vet sällan vad det är för dag nuförtiden.
Det skiter jag blankt i.

Idag vet jag med hjälp av Sara att det är SÖNDAG.
"Nu är det bara TRE dagar kvar till min födelsedag,mamma!!"
Hon vet minsann att hon fyller år på onsdag.
FEM år.Det är märkvärdigt!!

Igår kväll när jag låg brevid Sara i sängen innan hon skulle sova,
så frågade jag vad hon önskar sig.
"......Njaaa...det enda jag önskar mig iiigentligen
 är långt hår."

Hon har alltså funderat en del över sitt hår.
Mer & mer för varje dag.

Jag har varit på stan idag för att köpa 5-årspresenter.
Det är svårt.
Vill liksom köpa månen,solen,lycka.....
Köpa hela Italien till lilltjejen!

Det mesta blir tafatt.

JAG VILL ATT ALLT SKA KÄNNAS BRA NU.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0