Galen tillvaro

Tillvaron är prick lika galen nu om inte mer.

Saras läkare Andreas har kommit tillbaka från semestern idag.
Han ringde & vi pratade länge om hur Sara & vi mår.
Jag sa som det har varit & är=FÖRJÄVLIGT.

Vi pratade om att vi INTE fått nå´t besked från Uppsala än &
han LOVADE (?) att vi ska få besked på fredag.Han har pratat med
radiologerna i Uppsala idag.

Han är bra Andreas.Bra på riktigt!
Men ändå....min tillvaro går ut på att prata med Barncancerföreningen,
läkare på barncanceravdelningen,oroa skiten ur mig OSV,OSV.

Hur vore det med en vanlig jävla Svensson-vardag??
Gå tillbaka till jobbet efter semestern,vara trött efter jobbet,
tjafsa om vardagliga saker & bara LEVA & ANDAS?!?!

Vi har iallafall blivit LIIIITE Svensson när vi fick hit Lizzy....

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna

Vill bara säga att jag tänker så mkt på er o hoppas allt kommer gå bra. Hoppas du inte tycker jag lägger mig i..såg en länk till din blogg på facebook. Massa kramar o speciellt många till lilla Sara /Malin

2011-08-01 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0