Vänner <3

Ord känns liksom....futtiga på nå´t vis.

Jag vill tacka ALLA fina vänner om & om igen <3

Ni som kommer med varma,nybakta bullar,färdiglagade middagar,nykokt sylt,saft,bjuder hem oss på
lunch/middag......kommer med italienskt mousserande vin.....alla ni som finns där när jag får panik & bara gråter & skriker....ni som är med & stöttar på fb..samlar pengar till Saras Italien....ni som ringer & "bara" vill prata om ingenting....ni som FINNS,även om ni är rädda (det är vi med).......ni som engagerar er i våra stortjejer som inte alltid får ta den plats dom borde få ta....lånar ut en vagn till Sara.....lånar ut TV-spel & filmer så lillan har förströelse.....bara FINNS där för Sara & oss........mm,mm,mm,mm,........................................
............................................TACKTACKTACKTACKTACK!!!!!!!!!!!!!

Jag är glad att ni finns...säger jag FUTTIGT...,men jag tror att ni förstår :))


Den tappra på 2-årsdagen.

Kommentarer
Postat av: josephine

Men KÄRA ni....!!! vet inte vad jag ska säga.... herregud.... det finns INTE ord som räcker till en sån här gång....!! en sak som ständigt dyker upp är: TACK GODE GUD FÖR ATT SARA HAR DOM UNDERBARASTE FÖRÄLDRARNA...och SYSTER!!



-tänker på ER...!!



är så dålig på att skriva... men vill ändå försöka förmedla att jag tänker på Er... o FINA sara...!! vilken JUVEL!! Såå strålande o såååå söt!!!



Massa med styrke-kramar, och tankar från mig...!!

jossan



o snälla anna...de är ju ren o skär TORTYR att ni får vänta på det här viset....!!! det är inte humant..! fruktansvärt!!



kram igen..o MASSA TANKAR!!

2011-08-02 @ 14:04:26
Postat av: Jenny

<3

2011-08-02 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0