Har varit

Vi har varit på lasarettet idag,Sara & jag.
En av clownerna från Akademiska i Uppsala var där,ett alltid lika kärt återseende.
Sara skrattar och kommenterar hela showen igenom.Söt ungen!

Ändå.....jag slås av tanken....
..här är vi för att Sara är
 -NEJ,HAR VARIT-
sjuk.

Har varit.

Jag pratade med Saras sköterska Ulla om nästa torsdag.
Blir påmind om verkligheten och vill åka hem,bums!

Tänker om och försöööker vara förståndig.
Det MÅSTE göras och syftet är gott.

Igår var den förbannade huvudvärken på besök hos Sara igen.
"Det känns som att nå´n knackar i huvet,mamma...."

Det får vara nog nu.

Allt ska bli bra.

Här är ett konstverk som storasyster Lisa fick av Sara ikväll  :)




Mina barn är nyklippta,dagen till ära!
Det är bara det ena guldkornet som vill vara med på bild:


Kommentarer
Postat av: marie

Dags att sova och jag vill bara skicka en hälsning full av kraft. Hälsning från Ekerö med lite snö på marken. Kram.

min facebook: marie johansson. kan vara svår att hitta om du ger mig ditt namn kanske det blir lättare.

2011-12-06 @ 22:55:51
Postat av: Anna

MARIE,förlåt!

Jag har inte sett din kommentar förrän nu.

Tack för din hälsning!

Ja,det är svårt att hitta dig....

Anna Forsell heter jag :)



Kramar!

2011-12-14 @ 23:16:46
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0