15/12

Dåså.
Vi tar omtag.
Sara har fått en ny tid för mr.

Torsdagen den 15/12.

Det ÄR jobbigt att vänta.
Än jobbigare när det skjuts upp i två veckor pga av en eländig förkylning.Skit.

Försöker fokusera på annat.

Idag har jag fått lite "egen tid",som det kallas.

Jag drog iväg och handlade mat och lite julklappar :)
Det är sååå behövligt för mig att komma ut en stund,bort hemifrån....har så svårt för det,
men vet att det trots allt gör gott.
Ibland behöver jag tom hjälp att ta mig iväg.

Sara & pappan har varit hemma och myst och gjort ett pepparkakshus.
En miniatyr av vårt hus :)

Det blev sååå fint!!







Som vanligt fanns det SOMLIGA som inte ville hjälpa till,
utan hittade sitt eget gömställe...... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0