Visualisera

"Visualisering är en praktisk metod som gör det möjligt för dig att UPPNÅ DINA MÅL!

Genom att använda TANKAR samt VISUALISERADE BILDER, där du med inlevelse känner in och ser det du ska uppnå i ditt inre kan detta även bli en verkligheten! En lyckad form av medveten OMPROGRAMMERING!

Du använder inte bara synen när du visualiserar utan med fördel alla sinnen: synen, hörseln, känseln, smaken och lukten. Med tanken projicerar du först det du vill uppnå, sen skapar du INRE MENTALA BILDER (FANTASIER) med hjälp av dina sinnen."

Det låter toppen....verkligen.Frågan är bara-hur GÖR man??
Med tanken vill jag uppnå att Sara omedelbart blir frisk och får så förbli resten av sitt liv.Punkt.

Natten till idag var jobbig.Lillan var väldigt orolig och kastade sig av & an i sängen nästan hela natten.
(Precis som då,före filuren.)
Klockan fyra kom hon in till vår säng och la sig där.

Jag frågade (såklart) om hon mådde bra,men hon bara mumlade nå´t till svar.
Hon somnade om och imorse när vi vaknade sa hon att hon vaknade mitt i natten av huvudvärk.
"Det var därför jag kom till dig,mamma."

Förbannat.Dubbelförbannat.
Hon SKA inte ha ont i huvudet.NEJ!!

                              
                                 Lilla Sara,1 1/2 år <3


Kommentarer
Postat av: Annette Emma och Håkan

Vi tänker på er!!

Kramar era goa flickor En Extra till Sara!!

Kramar

2011-11-22 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0