Hej livet

Hej livet,
det är jag igen.....

Jag är lite deppig över att jag inte har fått någon respons
på mitt förra brev.

Försöker hitta små energikällor som gör att jag kan våga
gå framåt-mina barn,dom vänner som står oss nära i det här,
solen,luften,drömmarna om Italien.....och lilla valpen förstås.

Javisst,jag försöker verkligen och en dag kommer jag nog att
lyckas.Lyckas att hitta nå´n form av trygghet i tillvaron igen.

Just nu känns det som att vägen till ett liv utan oro är lång.
Kanske livslång....

Vad tror du livet?

Tacksam för svar.


                       
   
                             På väg mot Italien,augusti 2010.Snudd på overkligt vackert!!


Kommentarer
Postat av: Anna

önskar jag kunde ge dej ett svar men titta in på min blogg där finns en AWARD till dej.



kram

2011-09-15 @ 12:24:09
URL: http://anna-helt-enkelt.blogspot.com/
Postat av: Anna

TACK Anna,det var snällt av dig!

Kram tillbaka.

2011-09-15 @ 13:50:34
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0