Tappra försök

Tänk att jag trodde att ALLT skulle vända nu.
Att oron hade packat sig iväg för ett längre tag.

2011 blev ett tufft år för vår familj.....
Allt som har hänt har påverkat så mycket,
från relationen till varandra till....hela kitet.
Vardagen.

Det faktum att det som "har hänt" finns med oss och har
påverkat oss alla på olika sätt är jobbigt som attan.

Det är svårt att lägga något slags pussel igen.
Bitarna ligger på så fasligt många ställen.

Jag tror att min "rensa ut all skit-period" är bra.
Sopsäckarna fylls på & slängs i rask takt.

Idag har jag lunchat med en rar kamrat och därefter
lodat på sta´n med henne en stund.
Det var NÄSTAN som att allt var som vanligt igen :)
Såna stunder behövs verkligen nu!

I kväll hade Sara och jag ett litet mini-spa.
Hon badade fötterna på sitt rum,samtidigt som hon smaskade
på russin och gojibär.Sen fick hon massage med lavendelolja.
Själv försökte jag rensa bort lite skit med hjälp av en gurkmask.

Imorgon ska jag fortsätta kasta bort och glömma.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag med familj önskar er all lycka under 2012. Håll hårt i varandra. Kramar i mängder till er alla.

2012-01-05 @ 01:04:08
Postat av: Anna

TACK Alexandra & familjen och

detsamma till er!!

2012-01-13 @ 00:16:02
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0