Håhåjaja

Apropå att psyket stjäl energi från fysiken;
här sitter jag nu med en kropp som är....slut.
 
Har känt en hemsk smärta & stelhet i nacke,axlar & rygg i över en vecka.
Som vanligt när nå´t sånt händer har jag dövat smärtan med diverse migrän-& värktabletter
och försökt tänka bort det onda.
Den metoden har funkat dåligt denna gång.
Kände mig något bättre när mannen & jag var i Stockholm i helgen,
men när vi kom hem kom eländet tillbaka i kubik.
Igår insåg jag att jag behöver hjälp & reste därför iväg till Herr Kiropraktor.
Han konstaterade raskt att detta är resultatet av en låååång tids spänningar.
Skulderblad,nacke & axlar befinner sig i muskelkramp.
Joooo man tackar,det känns.
Dessutom resulterar allt i en förfärlig konstant huvudvärk,eftersom jag annars har lätt att få migrän.
Snälla Herr Kiropraktor gjorde så gott han kunde med denna arma kropp och önskade mig
välkommen tillbaka imorgon kl.10.00.
Självklart förväntar jag mig att ett under ska ske efter mitt besök där imorgon,
ty imorse mådde jag snäppet värre än igår.
Det kan bara bli bättre nu!
 
Håhåjaja,kanske inte är undra på att det blir så här till slut...
Jag har haft axlarna ovanför öronen sen den 15/4 2011.
 
 
                                            
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0