Framtid

En ledig dag som jag tänkte fylla med en massa måsten. Igår blev det dock hastigt bestämt att Sara, pappan & tillhörande vovve skulle åka till stugan vid Nåsen över helgen.Detta ledde således till att jag blev alldeles solokvist, vilket bara gör mig gott. Sitter nu i solskenet & bara är. Jag enades tidigt med mig själv att göra så lite som möjligt i värmen.
Tvättmaskinen sköter sig själv, övrigt plock får vänta.
Får se om jag har rensat & packat en kartong eller två framåt kvällen.
För övrigt kan jag berätta att maken och jag hade ett mycket givande samtal om framtiden igårkväll :)

Här är go'aste morgonkramen innan gängets avfärd i morse <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0