Härlig helg helar hjärtat

Det var ett tag sen jag skrev.
Vardagen kom snabbt över mig när vi kom hem från paradiset. Jag började jobba på en gång, medan maken och sessorna är lediga ett par veckor till.

LOVAR att lägga in fler bilder från vår resa till Italien, men först kommer några från vår minisemester from fredag till igår. Vi åkte först till en av mina allra bästa vänner Therése & hennes familj i Olsnäs & hade det trivsamt som vanligt.
I lördags morse bar det av till Järvsö & campingen där. Vi grillade och myste.
Till Saras stora förtjusning var Lisa med på trippen och sov i husbilen för första gången :)
I söndags åkte vi till Järvzoo & därefter till Stenegård för att äntligen se Diggiloo! Vilken fantastisk show!!Det finns verkligen ingenting att klaga på! Än mindre när vi upptäckte att jag hade bokat biljetter på
rad 1 :D Så häftigt att få vara så nära!Dessutom fick vi ju träffa favoriten Mojje igen <3
Gissa om NÅGON var lycklig när Mojje klev ner från scenen, tog en liten hand i sin sjöng för henne inför en jättepublik!

























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0