Regnig ledig dag

Snart är min lediga dag till ända.
Vi har haft det bra, tycker jag.

På förmiddagen tränade Sara att cykla,vilket fortfarande går sisådär.Tyvärr.
Balansen hänger inte med alls & hon tycker att det är riktigt otäckt....
Frustrationen över att inte fixa det gör att hon blir ledsen och arg.Varje gång.
Hon är orolig för att "ALLA ANDRA kan cykla,men inte jag".
Det kommer när det kommer, tänker jag.
Fast det vore förstås enklare om Sara hade viljan att träna oftare.

Vi åkte sen ner på stan och lunchade med kära vännerna Cecilia och Peter och fick träffa deras lillprins, såååå söt <3
Efter lunchen gick Sara,maken och jag till muséet.Sara stortrivs där & har varit där flera gånger med mormor.

Bildbevis från vårt besök på muséet:











Och sist, men sannerligen inte minst:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0