Så på kornet

Njuter fortfarande av min ensamhet.
Efter en givande arbetsdag med en av mina rara arbetskamrater ,fortsatte jag med "projekt ut med energitjuvar ". Just nu är det materiella korpar som ska ut.
Samtidigt pågår också rensandet av livs levande utsugare.

Jag fastnar ofta för dikter och ordspråk.
Här är en hel hög mycket kloka visdomsord-
"Acceptera att vissa personer aldrig kommer att förstå dig eller tycka om dig, oavsett hur bra du är eller hur mycket du försöker.
Ofta beror deras åsikter inte på din personlighet, utan på missförstånd eller förutfattade meningar. "
Så på kornet.





Nu ska jag läsa en god bok och sen drömma vackra drömmar.
Imorgon ska jag klämma i mig dagens skörd från trädgården :)




Det kommer att bli en härlig morgondag!
Det ska jag minsann se till, iklädd min nya tröja med texten:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0