Torsdag

Beundrar oss som når ett slags lugn i detta fullkomliga kaos.
Allt,inklusive vi själva,är huller om buller.
Plötsligen stannar jag upp & hör mig själv säga:"Men....vi BEHÖÖÖVER ju inte åka på lördag! ! Vi KAN ju åka på söndag!"
Med blotta tanken på detta, så känns allt så mycket lättare :)
Fast nog tror jag att vi kommer iväg på lördag.

Vi har haft en toppenfin dag med en tur till Insjön och sen till finaste Juliaboden <3

Sara verkar inte hänga med på att vi snart ska åka, så hon softade vid tv:n & lekte med Lizzy istället.

Mannens karta är färdig & han är så himla NÖJD.Lika nöjd blev han med kudden som Sara och jag köpte till honom idag :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0