Kram

En lång dags färd mot natt.
Så brukade min fina pappa säga...
Precis så känns det nu,
det har varit en lång dags färd mot natt.

Jag har jobbat,medan Sara har varit hos rara mormor tills pappan kom hem från avlämpandet av Pam.

Skjuter undan dom tunga tankarna allt vad jag orkar & försöker fokuserar på annat.

Längtar såå efter att få resa bort nu.
Kanske är det en flykt från verkligheten.....(Som att det skulle hjälpa.)

Sara är fortfarande förkyld & har så varit i två veckor.
Hon måste bli av med det fort,annars måste datumet för röntgen ändras.

Ni är många som troget följer min blogg & på så sätt får ni också ta del av mina innersta tankar.
Vill ge er en stor kram,
hela högen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0