I was born to love you

Måndag.
 
Jag märker att luften sakta tar slut för mig.
Jobbar ordentligt mycket denna vecka,för att sen kunna tagga ner.
Förhoppningsvis ORDENTLIGT.
Både kroppen & själen börjar ställa sig in på vad som komma skall,på gott & ont.
Längtar så otroligt och är samtidigt så slut.
 
Den här resan kommer att betyda så mycket för oss.
Att få släppa allt här hemma,bara finnas.
Jag vet att jag försöker att "bara vara" även i vår egen miljö,
men jag tror på att komma bort HELT.
Det är läge nu.
Nu när vi törs.
Vågar släppa taget på nå´t vis.
 
Väck från vardagen,dammsugaren,hemmaluften,skolan,jobbet,
sjukhusbesök,funderingar,oro,tankar & demoner.
 
En vardag som ändrat oss alla på många sätt.
Som gnagt i märg,ben,själ & äktenskap.
 
 
 
                                              
                                                       
 
 
                                               
 
 
                                               
 
 
 
Lilla älskade vän,snart så.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0