Apelsinnoja

Är tokig i apelsiner.Dom är ju så förbaskat goda så här års!Fast jag MÅSTE äta dom i klyftor och liksom gnaga bort själva köttet från skalet.Till denna saftiga aftonfest avnjutes naturligtvis en kopp (balja,det vet ni som känner mig väl) grönt te,nummer 4 eller 5 i ordningen den här da´n.Hej&h va´gott det ääääääär!!!

Annars jobbar jag på friskt numera.From tisdag är jag tillbaka på full tid igen,usch va fort det har gått!Undrar just om jag kommer att minska ner bloggandet vid det laget???????Näääääää,tror inte det faktiskt.Det här är ju liksom min.....dagbok........:)

Fast nu ska jag ta och ladda för morgondagen med allt vad det innebär.Dagen börjar i allafall med en efterlängtad fikastund på byn med en av mina goaste vänner-Annika.Kul som f-n ska det bli ;) Buslängesen vi sågs nu och en rejäl skvallerstund är efterlängtad som få!!!Känns som att jag verkligen har försummat många av mina vänner den senaste tiden.......(året????).......Måste göra nåt åt det illa kvickt.

Gott slut nu kompisar!!!Hoppas kunna återkomma en gång till under 2007.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0