GOD JUL

Ännu en julafton till ända......Tror att den har varit till stor belåtenhet för våra söta ungar!Dom två stora tjejerna pysslar ivrigt med sina julklappar,fast just nu ser vi på en familjefilm som dom oxå fick i julklapp.Den lilla tomtetösen sover sött.Hon har varit fullständigt skogstokig i TOOOOMMMMMTEN idag!!!Vi har pratat en hel del om hennes favorit-figur och att han faktiskt skulle komma hit idag och när väl tomtefar (eller tomtemor??) anlände var lyckan TOTAL!Jag har aldrig i hela mitt liiiiv sett en så LITEN person bli så exhalterad.Fullkomligt orädd rusade hon fram till tomten och välkomnade honom glatt.Därefter struppade hon efter sin favvo in i vardagsrummet och konverserade glatt.Ville genast sitta i  gubbens knä och tackade snällt för sina paket.En fröjd att se!!Kolla in dom här bilderna!!!

NÄHÄÄÄÄÄNÄ,nu har försökt att lägga in bilder i en timme,men det funkar f-n inte.Jag ger upp och provar igen imorr´n.Fattar inte vad som är fel.......Skit.Jag som har lurat svärmor att GENAST kolla in bilderna på lilltrollet.Jaja,skam den som ger sig.Fast inte idag.
God Jul som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0