Lucia

Kanske den mest stillsamma lucia-dag jag har upplevt nån gång.... Sara och jag har tagit det buslugnt inne hela dagen.Stackars busfrö,hon har inte varit ute på över en vecka nu.Mamman känner sig dessutom rejält däst :(
Mina dagliga promenader på flera timmar verkar vara som bortblåsta,särskilt nu när jag ska börja jobba på allvar.Jaja,får väl springa av mig ordentligt på mina lediga dagar framöver.

Kolla in världens sötaste luciatärna nurå!Kanske inte jordens bästa bild,men det är inte lätt att fånga det lilla trollet på bild alla gånger  ;)          image93

Imorrn ska jag på klubbdag på jobbet och shoppa loss!Julklappar,fast i måttliga mängder i år.Undrar om jag lyckas med det???Ska iaf inte byta nåra med gubben har vi bestämt.Fy bubblan,va trist,men så är det när pluskan säger stopp.

Ha dt gott!

Kommentarer
Postat av: Mickis

söt bild

2007-12-13 @ 22:05:55
URL: http://fluuum.blogg.se
Postat av: Jenny

men gud så söt hon är... måste komma å hälsa på men det känns som om tiden inte räcker för nått nu när det är jul på jobbet. vi hörs mycket snart hoppas jag. kramkramkram

2007-12-13 @ 23:23:42
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: annette

sötnos kram

2007-12-14 @ 06:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0