"NÖÖÖ"

säger Sara oavbrutet.Hon har rätt.Det har verkligen kommit en jädra massa snö!!Rätt så trevligt på nåt vis.......men ändå inte.Ser iallafall fint ut.

Idag har jag inte gjort många knop.Planerna var många i morse,men blåstes av rätt kvickt pga av vädret.Energin för att ränna runt och göra en massa ärenden liksom försvann.Så vi stannade inne,Sara och jag,och tokeldade i vedspisen-nice :)  image88

Har börjat pynta lite här hemma också,myyyys.image89

Fast jag får nog ge fasen i att plocka fram alla mina favvotomtar....hmmmm,snyft.NÅGON springer runt här med väldigt korta ben och utropar "TOMMM-TE" dagarna i ända.Skitsöt!!Hon är vansinnigt förtjust i tomtar,si.Så mor va bussig nog och köpte en trevlig tomte i lagom storlek på Jysk häromdan!Raskt kutade jag hemöver för att överräcka tomtefar till Sara.......och vad händer?!?!Hon visar överhuvudtaget inget som helst intresse för tomtegubben :(   Just den modellen verkar vara fel sort.Ska vara såna där små förbjudna porslinstomtar som är ajaj för folk som är sugna på att förtära dom....Jaja,jag försökte iallafall.....
Medge att han är fin,tommm-tenimage90

Förresten har jag avslöjat min hemlis för Lisa nu.Vi ska åka på en Lisa&mamma-tripp till Uppsala nästa helg :)
Tåg dit på fredag,hem på söndag.Vi ska på ett tjusigt hotell mitt i stan med relaxavdelning,bastu,swimmingpool.Dessutom har vi badkar på rummet!!!Va säjs???Härligt att få ägna en helg bara åt stortjejen.Det behöver hon-OCH jag!Kan säga att överraskningen emottogs med stor förtjusning och tack-kramen pågick i dagarna två.

Nä,dax att slumra.Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: AnnettePålsson

Hejsan!

ha det mysigt på er lilla tripp krama Lisa från oss

Även lilla sara skall ha en kram av oss

Kram Annette

2007-11-30 @ 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0