Jag är hungrig-

nu igen!Jämt hungrig så här dags.Inte kul,med tanke på att det är den sämsta tiden på dygnet att sitta & smaska på....VARFÖR??Det går ju för 17 inte att hålla vikten när det är på det här viset.Blir ju inte bättre när man har en gubbe som är ständigt hungrig & gärna dukar upp vilken tid på dygnet som helst.Håhåjaja.

Lördagen var trevlig,söndagen tung.Vadan detta?Det är ju otroligt hur man har kunnat hålla party-tempo förr i världen-varje helg.Kära nåååå´n.EN sådan afton räcker länge för en tant som jag.Men kul vare-sådeså!!

Mitt msn funkar inte.Gillar inte det.Har inte kunnat logga in på hela aftonen.Skit.

Nu ska jag sova.Som sagt,en partyafton kan göra sig påmind länge........puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0