Kanelbullens dag.

Jag har ätit en bulle idag....bara därför att det är den dagen-fånigt va?Särskilt när jag försöker hålla igen en smula ;)  Dumma påhitt med såna dagar.


En trist sak har hänt inatt=nån har kvistat in på vår gård och STULIT en av våra cyklar!Onödigt,va?Så här är det-VI BEHÖVER FAKTISKT HA DEN CYKELN!!!!!Det är min gamla bike som Peter använder nu.F-n oxå.Kan folk inte skilja på mitt & ditt längre??Hmmmmmmmmm  :(

Sara har varit på sitt första tandläkarbesök idag.Mor & far fick följa med,ett trevligt evenemang.Den lilla prinsessan fick en tandborste (rosa såklart) och en Bamse-tandkräm.Det var fem små sötnosar där med sina föräldrar,alla födda juli/aug -06.Sara var minst (dock ej yngst)  och iakttog dom andra med förtjusning när dom tultade runt i sina små skor.Alla promenerade fint,utom vår lillsessa-hon kröp.Skitsöt är hon,HELA TIDEN.Hon KAN faktiskt gå,men struntar blankt i det.Nåja,ingen brådska.

Imorgon är det Rättviks marknad och Sara & jag ska dit.Vi tar med oss mormor & Kenneth också.Det ska bli festligt,tycker jag!Ska nog shoppa en korv :)

Nedräkningen har börjat,Jenny och jag ska på lokal på lördag!Rara Jenny ska lufta tant Anna,det var längesen sist.Min förhoppning är att det är fler kändisar ute denna gång.Sist vi var ute så kände jag inte en kotte......Tyder på att jag verkligen börjar bli åldersdigen :(  Bättre lycka denna gång??

Nu äre snarkdags.Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0