Lycka!

En tur till mor & K i Rättvik blev det idag.Sara & jag stack iväg i morse och kom åter alldeles före vällingdags-timing.Supergod mat,tack mamma :)

Det har hänt nå´t FANTASTISKT idag!Efter gårdagens sorgsamma besked om att Sara inte skulle få plats hos nå´n dagmamma, överhuvudtaget,så kom dagens nyhet som en räddande ängel.Hon ska få börja hos världens genom tiderna bästa dagmamma,from januari!!!!!YES-på riktigt!Både jag & pappan jublade högt och firade senare på aftonen med ett glas rött.Ja,ETT glas,det räckte.
Svårt att beskriva lyckan över att få ha guldklimpen i ett så tryggt & harmoniskt hem.Alltså,fy 17 va´ skönt att veta.Måhända kan jag gå till jobbet med ett glatt humör när den dagen kommer.Hurra igen!

Imorgon måste jag bruka allvar med mina långpromenader igen.Har slöat några da´r.Skit oxå.Har liksom ett "häng" på magen som vägrar ge sig av.Syns att nå´n har bott därinne på nå´t vis.....;) OCH flyttat därifrån......
Gubben hävdar att det enda som hjälper är situps.Frågan är om han har testat själv,hihi!

Förhoppningsvis blir det en tur till Kupolen med min kompis Lotta imorgon.Vi har inte setts på evigheter,saknar henne.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0