Man kan lätt fastna

 vid den här datorn!!!Tänka sig,jag som alltid varit så fundersam över folk som sitter & surfar & står i flera timmar om dan....Jahaja,så svårt va det.Det är ju skitskoj ju!Tröstar mig med att detta enkla nöje suddar bort en hel del jobbiga tankar & funderingar i mitt fall.Dessutom pratar jag med min äldsta syster i timmar på msn varje kväll-MYCKET UPPSKATTAT(av mig iaf).

Tack för hjälpen med frågorna idag,Mimmi ;)

Phoehouse har vaknat så pass att vi fick minneskorten idag......nästa 2 veckor tog det!!!Men blåtanden,nix.Tråkmånsar.Finns nog en hel del folk som skulle passa bättre i den butiken.Inte ett dugg serviceminded.Ganska dumt när man har med kunder att göra.Jenny & jag har lärt oss en läxa med detta,det ska gudarna veta!

Nu ska jag sova,ska till mor imorrn-kul :)

Kommentarer
Postat av: Moster Mimmi

jamen varsågod vännen! Det är lätt att fastna gubevars, men det är ju så kul attt chatta med sin syrra oxå

2007-10-03 @ 09:56:15
URL: http://mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0