Min blogg

är just nu det enda festliga jag har,förutom mina gooooa´ ungar förstås!!!!!På nåt vis ett andningshål i min för övrigt mörkgråa vardag.Den bästa händelsen idag var dock när min fina granne & vän Dorte kom hit och såg att jag behövde miljöombyte.Hon nappade genast på mitt förslag om långpromenix,för att sen på väg hem bjuda hem mig på en Irish coffee ;) Att få sitta i lugn & ro i D & T:s soffa & bara va en stund var rena medicinen för själen!Tack för att ni finns,kompisar.

Skulle va kul att fixa in lite bilder å sånt i bloggen.Väntar för tillfället på en BLÅTAND till min dator,hmmmm......Tids nog kanske den kommer,vem vet?Fast jag har fått nys om att min rara kompis Jenny kanske vill pyssla om min bloggs utseende en smula-va kul!Säg inget om att jag anar nå´t  ;)

Alla sover utom jag nu.Gubben är tvärslut i både kropp & själ.Jag förstår honom.

Själv är jag så pass pigg att jag tänker betala räkningar.Sug på den,ni!Så pigg är jag AAAAAAAALDRIG annars :)

Jag önskar er en trivsam kväll & natt!/Gos å snuff.

Kommentarer
Postat av: R.O.S.E.

Vad är egentligen godast? Coca Cola Light eller Coca Cola? Rösta på min blogg! :)

2007-10-13 @ 22:53:16
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0