Mycket kan hända

på kort tid.

EN promenad har jag iallafall åstadkommit idag.Men när jag kommit halvvägs på min favorit-promenadväg så stod det två gubbar där och SPÄRRADE AV vägen.Förskräckligt tyckte jag och det gjorde dom med.Det ska tydligen ske nå´n slags röjning i skogen och då måste det vara fritt från såna som jag.Skit,det är min allra bästa favoritväg.

Sara har mestadels deppat idag.Det är inte ofta det händer.Tror att hon har nya tänder på g,då kan det bli lite eländigt....Fast hon har haft en del ljusa stunder också.Som tex när det var matdags :)

                                                       image35

För att inte tala om när vi gick till parken och gungade!!

                                                      image36

                                                      GULLTROLL!!!!!!!

När det infann sig en riktig downperiod för henne,så satte jag henne i gåstolen-det brukar vara kul en stund.Jag kvistade iväg in på wc och sötnosen genast efter.Hon pekade på ett ställe visst på sin mor och sa "DÄÄÄÄ!",varvid morsan inte kom på nå´t bättre svar än "Ja,det är mammas MUS."Flickungen kontrar kvickt och synnerligen allvarsamt "PIP PIP".End of story.Det är i såna lägen man önskar att vittnen finns!

Min kamrat Lotta svek mig i dateandet på Kupolen,men jag repade mig snart och tog istället med min andra favoritdotter,Lisa.Här är hon förresten:image37

Vi shoppade en smula,umgicks och handlade på McD.Hemresan gick utomordentligt bra ända tills vi hade hundra meter kvar hem.Då händer det sig att en dåre som jag möter kör lite väl långt ut i vägen (tycker jag iaf),varvid jag är så illa tvungen att köra ut till höger och touchade en kant på trottoaren.Japp,rätt gissat,jag ordnade PUNKTERING.Sådärja.

Stackars guben fick ut i mörka natten och byta till ett vinterdäck så länge.Själv stannade jag inne och drack glögg.Rättvist,eller hur?


Alltså,ännu en händelserik dag i mitt festliga liv!


Vi ses.


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA!! Pip pip! Helt underbart! Du är bäst kompis!! Lokal snart skulle jag föreslå! Eller iaf en box med vin kanske!? Puss

2007-10-18 @ 22:25:02
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: Moster Mimmi

MEN vilka gulliga barn du har!! Ovh vet du, jag är så glad att du är min syster. ÖÄlskar dig!
Puss och Kram /Mimmi

2007-10-19 @ 06:44:00
URL: http://mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0