Toningsafton

Allt för att känna mig något mer piggelin.....Verkar som att det är JAG som har 40-årskris och inte gubben.Eller,jo,det har han visst.En rejäl sådan också.Som fru måste man då naturligtvis sympatisera.Därav hårtoning och nagelmålande i afton och besök på Vero Moda imorgon.Det handlar alltså om att förneka sin ålder.Sådeså.

Har bakat idag-igen.Senaste dagarna har det varit frallbakning på hög nivå,men idag övergick det hela till kakbakning.2 sorter blev det och det är inte färdigt än!Allt för den stundande partajdagen ;)

Imorgon kommer svärmor.Henne tycker jag om.Min förhoppning är att hon kommer att få en trevlig helg här hos oss......trots allt........

Ska nu sätta mig bekvämt och kolla på inspelat "Bonde söker fru".Frågan är varför somliga medverkande överhuvudtaget har fått ett enda loveletter???Verkar knasigt.

Måste gå,det va ju  det där med naglarna också.....Häpp.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kram o godnatt kompis!!

2007-10-24 @ 23:35:08
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0