Världens barn-gala

har vi varit på,2 av barnen & jag.Mycket givande!En stor bunt ungar som sjöng,dansade & spelade vackert på Folkets hus.Det visades även diabilder på barn i rika & fattiga länder.Mina två tjejer blev märkbart tagna av bilder på barn som svälter,skadade av minor,sovandes på gatan osv,osv.Otäckt,men nyttigt att se för att fatta att vi har det rätt bra i det här landet ändå......Kändes bra att få bidra med lite slantar till ett sånt evenemang.


Det har SNÖAT idag.Va onödigt.


Jenny hävdar att jag kanske borde ägna Phonehouse i Valbo en god tanke....men,ICKE!!!!Här tas inte ut nån glädje i förskott.På måndag kan jag möjligen säga nåt positivt i den riktningen,beroende på postverket.Återkommer om det.

Nu är det natt.Go´natt ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha va rolig du är!!
är såååå glad att du finns kompis!!
Kram å puss

2007-10-12 @ 00:10:04
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: Jenny

EVELINA var ju klart bäst ikväll.. hoppas bara att hon inte sitter löst. Det kan hon ju inte göra... Puss

2007-10-12 @ 22:07:41
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0