Blogga bör man.....

...enligt Babben Larsson OCH Magnus Uggla!!!!Det trodde jag aldrig,att herr Uggla bloggar flitigt-helt otroligt.Fast festligt,ju.Ska genast kolla in hans blogg.Han hävdade att man bör ha minst 6 inlägg/dag för att va en äkta bloggare.Där ligger man i lä.Själv har jag en del annat att stuva med,såsom diverse barn,tvätt,städning & en å annan promenad i friska luften.Så banalt :)

Denna dag började med en envis huvudvärk (rö´vinet?nä,det va nog jobbet.....eller Saras vakna stund inatt...),den gav sig dock till sist iväg med min dundermedicin & en stunds vila.Lisa har varit en riktig pärla idag och tagit hand om lillasyster,matat,bytt blöja & passat henne så mor fick lite lugn & ro.DESSUTOM har hon bjudit sin mamma på en pinfärsk ostfralla från ett kondis OCH så köpte gosungen världens vackraste ros,allt för alldeles egna slantar!!!Va säjs???En riktigt genomrar unge är hon....trots allt.


Min man och hans stora kids har varit och hjälpt mamma & Kenneth med första flyttlasset.Välkomna till Dalarna,hoppas att ni stannar här ;) Kommer snart och hälsar på.

Gissa om jag riktigt toklängtar tills minneskort & blåtand kommer.F-låt att jag tjatar,men det börjar bli högaktuellt nu.

Dags för Magnus blogg.Kram!


Kommentarer
Postat av: annette.pålsson

Hejsan!
Ja vilka ungar vi har sådan tur vi haft.
kram Annette

2007-09-30 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0