Hårt liv

Man är som sagt ingen ungdom längre.En FANTASTISK fest-TACK alla festliga brudar som gjorde allt så skoj ;) Och tack,gubben min,som hjälpte till med allt och lirade så bra!Vilket drag!!!!!
Sen kom min berömda vansinnes-huvudvärk,som ingen medicin i världen kan råda bot på...Fy f-n!Tänk om jag ändå drabbats av en regelrätt bakfylla istället,MYCKET bättre.Låg i mörkt rum hela söndagen,att gå till jobbet var inte aktuellt.Sömnbrist=huvudvärk för tant Anna,så är det bara.Var uppe & städade till 03.20,sista gästerna gick hem 02.45....och lillan väckte mig 06.30.Skyll dig själv.
Men skoj hade vi iallafall!!! Häpp.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket trevligt var det Anna! Tack
KRam

2008-04-07 @ 11:39:37
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0