Bildbevis

kommer här!Först en bild på den trasiga klockan inköpt på loppis i lördags.
                                                                    image120

Inte världens bästa bild,men man får ändå ett hum om VARFÖR jag föll för den,va??Så här:jag kuskade glatt hem från loppisen BOMBIS på att jag hade gjort ett riktigt fynd-för 80 spänn.Riktigt så var det inte......på baksidan står det "Made in China".Oooops.En dålig kopia med andra ord.Skit samma,jag gillar den iaf.

Idag har jag gjort ett annat fynd,till Sara.Fick syn på en gullig gunghäst på nätet och ringde bums.Fick köpa den för 60 riksdaler.Skitsöt!Kolla själva:
                                                                   image121
Otroligt populär present :) Fast helst ska man tydligen inte sitta på hästen och gunga,utan DRAAAA runt den i hela huset och samtidigt låta "BRRRRRUUUUUUUMM!!!".Jaha.Alla har vi ju olika uppfattningar om saker och tings användningsområden.

Nu ska jag dricka vin och fortsätta att kolla på Antikrundan.
                                                            

Kommentarer
Postat av: fia

lillkillen är 8 år , jätte fin klocka tycker jag att det va .

2008-02-07 @ 21:24:06
URL: http://ajaxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0