Bloggerlovers

-hallå!!!Här duggar det ju inte tätt med inläggen precis....sorry!Jobbar på som 17 och kommer hem sent nästan varje kväll.Varannan vecka är lite pressad faktiskt.Vi hade en trevlig helg när svärmor var här på besök.Dessutom kickade hon ut gubben och mig på lokal på lördag kväll :) Vi konstaterade att vi inte har varit ut på krogen tillsammans på nästan TRE år.Hmmmmm.Passade på när "Jammo" (=farmor,enligt Sara) var här och vi hade en kul kväll!Tydligen gräsligt festlig visade det sig dag 2,när jag skulle kvista iväg till jobbet....Say no more!

För den som är intresserad så gjorde gubben slingor på mig strax innan vi gick på lokal.Dom blev bra,trots bärsen,eller kanske snarare på grund av :)

Har fått för mig att jag absolut MÅSTE ha ett par röda skor.Fast ska jag köpa pumps eller låga stövlar isf??Sickna bekymmer,va?!?!Tiden får utvisa vad det blir.Har iaf bespetsat mig på en skitsnygg röd väska på jobbet.Problemet är att vi får så gräsligt mycke fint varenda dag nu,så det kanske dyker upp nå´t ännu schysstare inom kort.Förskräckligt.

Sovdax,ska drömma om röda skor & väskor!

Hoppas att ni har haft en mysig Alla hjärtans dag förresten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

KRAM kompis!!!

2008-02-14 @ 23:55:29
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0