Rightbay

Hejhej,har varit i Rightbay!Det rimmar ju,för fåglarna :) Jo,har bott hos mor & Kenneth med Sara torsdag-söndag.Rena rama semestern!!Var ledig torsdag & fredag och sen åkte jag till Falun och jobbade helg.Sara tyckte det var fantastiskt att få vara med mormor & K och jag tror minsann att dom trivdes i hennes sällskap också.
Tog med mig datorn dit för att blogga,men det blev ju inget av.Jaja,tar det idag istället.

Jobbar mycket i vanlig ordning......och nu är det sängdax.........men jag återkommer snarast.

Gooooo´natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hello kompis! Lunch på fredag, ser fram emot det! KRAMKRAM

2008-02-28 @ 09:30:36
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: annette.pålsson

kramis

2008-02-29 @ 08:35:30
Postat av: Camilla

Hoppas du hälsar på nästa gång, kram kram C

2008-03-01 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0