Skoj

tycker jag att det är när många har hittat hit till min blogg!!Ännu mer skoj vore det om ni lämnade en liten kommentar,så jag vet vilka ni är :)  SNÄÄÄÄÄÄÄÄLLA?????

Helgen har varit rätt lugn.Lisa hade fiolrepetition med ett glatt tjejgäng och två lärare i lördags.Föräldrar var se´n bjudna på en liten konsert,vilken naturligtvis gav mor en hel del tårar i ögonvrån!!!Fick en flashback om min barndoms lirande.......och nu satt jag där och lyssnade på mitt eget kärlekstroll som spelade på så glatt.Kulkul!!Hoppas sannerligen att jäntan fortsätter med musicerandet :)

Apropå absolut ingenting (eller kanske än en gång mitt ivriga shoppande?) så har jag köpt ett par tvärtrevliga jeans med ruggigt hög midja.Verkligen skönt mode nu ju!Dessutom har jag lånat ett par svarta brallor,även dom med hög midja,av min kamrat Jenny.Hon verkar ha en väldig ruljans i sin klädkammare.Framförallt så tröttnar hon på ett plagg när hon har använt det MAX två gånger,hehe!Kläderna hinner baske mig inte bli omoderna ett endaste skvatt när dom åker ut.Nu kommer vi till det bästa-hälften av Jennys klädinköp får ett efter annat samma adress som JAG!!!Fantastiskt vilken kamrat hon är den där bruden ;) Så nu har som sagt även ett par byxor flyttat hit,supersköna.Tack igen!!!

Ska strax ta och blogga in lite bilder på favoritobjekten igen,nämligen mina barn.Bara gubben packar sig ur duschen och trollar fram kameran.

Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå va roligt att dom fick ny adress byxorna.. sen när jag flyttat tillbaka blir det rensing igen! Så då kanske jag gör adressändring på flera saker, om det är ok med käre vän Anna! =)
Puss

2008-02-19 @ 20:56:27
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0