första dagen

Idag är det första dagen av resten av mitt liv.Sådeså.Först och främst är jag tillbaka på jobbet på heltid from idag-bara en sån sak  ;) Dessutom funderar jag allvarligt på att sätta mina nyårslöftes-planer i verket.....eller hur man ska säga......Alltså,jag måste börja tänka om på en hel del plan.......både ekonomiskt och...själsligt......hmmmmm.

Nä,nu så,dags att slumra en sväng.Jobbdags imorr´n ju.

Om det råkar vara NÅGON som läser min blogg,skriv gärna en kommentar så jag vet vilka ni är.Jag är nyfiken ju!!

Hej på en stund.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej kompis!! nu har jag läst så jag skriver en liten kråka här. nu ska jag med sova... kramkram

2008-01-02 @ 22:21:03
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: eLiiN

Hej Anna!
Efter sådana påtryckningar måste man väl lämna ett avtryck... :P
Kikar in här lite då och då och uppdaterar mig lite!
Underbart söta barn har du då iaf!!
Jenny skryter över dem hon å.. =)
God Fortsättning!

2008-01-02 @ 23:03:25
Postat av: Sus

Hej där min vän !
Slank bara in här helt appro på...
ska nog skaffa mig en egen blogg verkar kul...själv har jag ju hamnat i facebook-träsket men tycker det är en kul grej det med...annars så är jag ju inget dator älskare precis...
Jag vill önska dig lycka till på jobbet...tänk vad tiden går..där på 100% igen...
Må bäst..
Massor av Kramar
Din trogne vän Sus :o)

2008-01-04 @ 22:34:10
Postat av: LottaPotta

Heeej. Jag är här och läser lite di och då. Kul å få se vad som händer i Daglöstäkt. Ha det bäst! :) Kramisss

2008-01-09 @ 14:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0