Hej

Tog en liten paus i bloggandet igår.Städade loss istället.Fick undan bacillerna hoppas jag....

Idag var det jobbardags igen.Kul att vara tillbaka,särskilt när arbetstiden var 14-19 ;)

Före jobbet åkte jag till stugan (äntligen) och tog bort ljusstakarna i fönstren (hög tid).Mysigt som vanligt i stugan,men kallt som attan.Kallare än ute-burr!Hann tyvärr inte tända nå´n brasa.Åt lunch med Sara & maken ,sen var det dags för ett besök hos Cityfrisörerna :) Min kamrat Maria var snäll och rensade undan en massa ris i min kalufs.

Imorgon & på fredag är jag ledig och ska bara gosa med Sara & Lisa när hon kommer hem ifrån skolan.Funderar på att ta en tur till Mor,men det beror på väder och dagsform.Vi får se helt enkelt.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen usch! Har ni haft magsjuka! STACKARE! Men nu verkar du/ni vara på banan igen :) Kämpa på
Kramar Lotta

2008-01-24 @ 09:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0