Jaaahapp

...nu är jag tillbaka.Kul va??Hehe ;) Har jobbat på duktigt den här veckan,tycker jag.Fast igår var jag hemma med en liten sjukling=Sarahjärtat.Hon kräktes på natten till onsdagen.....EN gång (tackar!),därefter har hon varit rejält ledsen & gnällig.Kan kanske vara en gadd eller två på g igen.Idag var iaf pappan hemma med henne och imorgon får hon nog gå till Annika om hon mår bättre.Undrar varför det måste vara en sånt ståhej ikring att få ett gäng tänder???Jag menar tänder ska man ju ha hursomhelst.....MÅSTE det då göra så förbaskat ont på dom små liven???

Jag känner att jag snart (eller redan nu?) blir beskylld från flera håll för att vara oerhört asocial.Skitskalle,jag veeeet,men dagarna går ju så förbaskat fort och dom få dagar jag är ledig gör jag allt för att få vara med mina kids ju.....FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT!!!På riktigt.Alltså,när aftonen nalkas här hemma ,så är både gubben & jag tvärtrötta.Orkar knappt med varann ju....Då förstår ni kanske?????Det är kul att ha börjat jobba,men mindre kul att komma hem så sent var & varannan kväll.Kommer hem PRECIS när lillsnuttan ska sova och det är lite tufft så här till en början.
Jaja,nog med ursäkter nu-jag ska försöka få tid för alla mina goá polers som är så duktiga och hör av sig med jämna mellanrum.Hav förtröstan,jag hoppas att jag har er kvar trots allt.
Så,va säjs om en FEST?????Nu var det bra längesen,eller hur?Alla festspekulanter hör av sig -omedelbums ;)

Åsså en liten bildimage109

Sara på 1-årsda´n.Har säkert visat den förut,men den tål att ses igen,eller hur??

NÄ,gonatt med er nu.Ser fram emot en härlig abetsdag imorgon......HALVA REAPRISET-komåköööööp!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0