öööhhhh

...kollar på Grammisgalan....Men va fan äre frågan om????För det första dyker Calle Bildt upp i jordens kanske fulaste kavaj-dessutom är han helt gravallvarlig i denna mundering.Hmmmm.Se´n kollar man in publiken som tyvärr är i bild alldeles för ofta.Var och varannan människa sitter och pratar/knappar på sin mobiltelefon!?!?!Alltså,är inte det lite väl oengagerat en afton som denna?Jag menar om man ändå har släpat sig till Globen för att verkligen bevittna GRAMMISGALAN (hallå?) är det då nödvändigt att pyssla med mobilen???Långtråkigt,eller?
Näääääää hörni.

För övrigt är jag faktiskt nöjd med en trevlig arbetsdag.Sådeså.Imorgon är det inskolningsdax för Saras & min del :)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: AnnikaPannika

Men äntligen har jag tittat på din blogg. Så mycket fina bilder! är imponerad över ditt engagemang. Detta fina engagemang kan man smitta av på resten av sitt liv, har jag hört. Jobbar på det. Boktips i natten från Annika Läs-gren: Att välja glädje av Kay Pollack. Finfin hjärntvätt alternativt nåt att hänga i sin julgran innan den åker ut med skinkresterna. Lycka till med inskolningen. Det blir alltid bra.
Kraaaaam

2008-01-10 @ 09:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0