Hej

Aftonen har anlänt.Alla söta flickor sover och jag tar det piano med min tekopp.Har shoppat blommor till trädgården idag.Blev riktigt nice,men mycket vill ha mer,så det bär snart iväg för att shoppa fler!

Imorgon är det Saras näst sista dag hos dagmamman innan hon (Sara alltså) får TIO veckors ledighet.Hmmmm,undrar just hur det ska gå.Hon kommer bergis att tjata hål i huvet på oss för att få gå dit ändå.....Gofis :)

Apropå ingenting,har ni tänkt på vad Finn-Crisp är goda???Om inte prova gärna och upptäck en ny dimension!Fantastiskt.

Gubben har förhoppningsvis landat i Skavsta nu.Får se om han kommer hem inatt eller imorgon.Hoppas att han är nöjd nu och INTE utfattig....och att levern är hyfsat piggelin.Den är bra att ha har jag läst.

Nuså,ska jag skriva några mail och sen nanna kudden.

Auf wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0