American Idol

är ju värsta mobbing-programmet!Fast förbaskat kul att titta på ändå.

Bloggar från soffhörnan när jag plötsligt  märker att min make har slutat glutta på tv.Han väljer istället att fälla ihop sig likt en stor........fällkniv.Framåtböjd,snarkandes,utan vidare vetskap om vad som händer i  världen.Känns som att en nackspärr inte är långt borta för hans del :)  Oj,häpp,nu vaknade han minsann till och yrade "har dom visat FOTBOLL´N,,,,,,,ööhhhhh,hockeyn.......",men är synnerligen ointresserad av mitt svar.Somnade om på studs.Det är jobbigt att vara en genomförkyld småbarnsfar!Själv tänker jag än en gång FÖRSÖKA lägga mig i tid för att undvika kryss-ögon imorgon.

Sara är bättre i snuvan och har varit hos dagmamman idag.Storförtjust över att få träffa sina polers fick mor en kram & en liten blöt puss och sen vinkade juvelen glatt och sa "hiiiidå mamma!".Såna dagar är det en ren fröjd att gå till jobbet minsann!

Nä,tvättstugan kallar.God natt nu!


Kommentarer
Postat av: eLiiN

Hehe! Jag gillar oxå "förnedrings-tv"... Kollade du på Ameriva got talent? När det gick.. Ojoj. Det var oxå braa.. Men även svenska idol har ju vart rätt okejj, ja, om man vill se människor skämma ut sig iaf!

Gick det bra med Russin igår? Var du snäll mot henne..? Hehe!

Ha d Gött!

2008-03-06 @ 19:04:47
URL: http://eliintheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0