hejsvejs

Har just beskådat schlagerfestivalen-igen.Vad ska man säga??Hävdar väldigt bestämt att DET ONEKLIGEN VAR BÄTTRE FÖRR!!Det var ju en av årets höjdpunkter när schlagerfestivalen gick av stapeln och hela familjen bänkade sig med ostbågar (fast jag kallade dom för "hostmaskar" när jag var liten) och snask vid tv:n.Nu ska man hålla sig vid apparaten vareviga fredagkväll för att överhuvudtaget få nåt som helst hum om vad det handlar om.....Skitlöjligt med "andra chansen " osv,osv.Som sagt,förr vare ju skoj när tävlingen resulterade i att ETT bidrag vann och gick vidare till melodifestivalen i Europa.Tänk att det ska krånglas så förbaskat!Nå´n som håller med??

Vi har haft en lugn dag som började med ett besök på loppisen.Dagens enda och bästa fynd=10 st pixi-böcker för 10 spänn.Ok va´?

Lisa har åkt till sin far för att åka på en veckas semester till fjällen.Lyllo.Lill-Sara sover sött,trots att hon är busförkyld.Gubben min är med sin kompanjon och spelar på en bröllopsfest......Suck.........,tänker tillbaka på vårt partaj...fy fallera vad vi hade skoj!!!!Skulle vilja gifta om mig bara för att få uppleva bröllopet och partajet igen :)Fast med samma gubbe såklart ;)

Dags för den sedvanliga koppen (baljan) med grönt te och till den en pinfärsk apelsin.Gringott!

Kommentarer
Postat av: annette pålsson

Håller med föregående talare angående melodifestivalen
Synd tt man inte bor närmare för då skulle man kunna titta i hopa kram kram

2008-03-02 @ 13:36:06
Postat av: Jenny

hej hej... haha ett till tantbekymmer va.. när melodifestivalen var bättre förr! Fast jag håller med, tycker det är jobbigt att kolla varje vecka med... bättre med en gång å ett bidrag. Det är ju inte ens schlager längre.. det enda som är bra är ju den blonda ynlingen björn.. haha.. fy satan va jag skratta igår. Kram bäste vän!

2008-03-02 @ 21:54:40
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0