Choklad

Det är ju inte alls dumt med mörk choklad......sisådär en bit eller max två...Fast jag nöjer mig inte med det en dag som denna,närå,utan småsnask,kex & ost och vitt vin :) Å självklart infinner sig en grym tantvarning inom kort=har blivit riktigt trött,på gränsen till gå & lägga mig-varning (klockan är 20.24 & det är LÖRDAG!).Vad göra?Maken är och lägger lilla sjuka trollet,sover nog han också.Jaja,åldern tar ut sin rätt som det så vackert heter.

Jobbar denna helg.Riktigt kul idag,mycket folk pga av vädret.Dt snöar fortfarande rejält här.Urled är tiden(tant nr 2).

Nu ska jag SÄTTA PÅ diskmaskinen,därefter är det tvättmaskinens tur-det är ju lördag!

See you :-+

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0