Final

Det är snart dags för final i Dalatoppen.Torsdag kl.19 på Stora Torget här i Falun avgörs det.Som den fina människa jag är (?),så uppmanar jag samtliga av er att ringa 099-55504 så många gånger som ni har råd och lust med.From nu,dygnet runt tom torsdag kl.12 och sen mellan 19 & 21 på torsdag afton.Min äldsta flickas pappa är med och tävlar med sin låt "Ett liv" och det vore ju fantastiskt kul att se honom gå vidare till Riksfinal ju!!
En och annan av er har väl redan fått mitt mass-sms kan jag tänka :)
Hursomhelst-RÖSTA PÅ BARA!!(Jag kan ju bli kändis....på nå´ vis...eller KÄNNA en kändis......eller känt på en kändis...eller nå´t....äsch..)Kul kan det bli.

För övrigt har just gjort en MUSTIG sallad att fylla morgondagens matlåda med.En ruggigt arbetsam vecka väntar.Min stora förhoppning är att Sara håller sig frisk nu!Hon är betydligt mycket piggare,men har såklart smittat ner sina gamla päron.Skit händer.

Ska härmed krypa till kojs med ett rykande färskt nummer av "Må Bra".Frågan är-kommer jag att må bättre??We´ll see.

Puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: Peter

OJ OJ här fick man PR. Tack gulliga du.Kram//Peter

2008-05-19 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0