funderar

Sitter och dricker te (ovanligt,va??) och funderar över ditt & datt.

Har haft en liten sittning med smörgåstårta och kladdkaka som maken och Lisa fixat.Gullfjun!Mor och Kenneth,Fiffi och Micke var här och presentade.Fick bla ett tält (tak) att ha över utemöblerna i STUGAN och trevliga lyktor som jag oxå tänker frakta till STUGAN.Mycket STUG-prat nu,det brukar bli det så här års för mig.Önskade mig ju hjälp med diverse pyssel vid STUGAN av gubben,och igår var han minsann där och smällde upp ett plank ner mot vägen-busbra blev det!!Flickorna och jag åkte dit på em och gjorde pappan sällskap.Eldade i vedspisen,fikade och krattade.Max mysfaktor!!!!!

Ska hoppa i säng och försöka slumra en del inför morgondagens arbete och inflyttningspartaj på kvällen.......och jobb + 40-årsparty på lördag kväll......OCH Lisas dansuppvisning på söndag.Hård helg :)

Kommentarer
Postat av: annette

tänker på er kram

2008-05-02 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0