Jo

har kommit på att jag skulle vilja gå på partaj.Någon???Ja menar,finns det nån som skulle kunna tänka sig att bjussa en dam (?) i medelåldern (som kanske inte tillför så j-a mycket) på fest??VAAAAAA???Tänk va roligt jag skulle ha.Vill liksom komma hemifrån en stund,bara för att få känna att hemma ÄR bäst.
Lova att höra av er i händelse av sammankomst!!

Tedax och jag tröttnar aaaaaldrig på mitt gröna te.Är helt enkelt beroende.Snart har dom väl kommit fram till att det inte alls är vidare nyttigt med grönt te.....Kanske rent av farligt.Det mesta verkar ha en tendens att bli det till slut.Jag fortsätter iaf med min testund tills jag blir överbevisad.

Apropå att längta (party),så längtar jag förskräckligt mycket efter att få pipa iväg till Italien igen.Där är det ju så fantastiskt trevligt så det är inte klokt!!Men jag har förstått att det kostar en rejäl slant att ge sig av ut i världen,så det är bara att blåsa av det här året i allafall.Jag får nöja mig med att njuta av aftonens te och tillhörande riskaka minsann.

Höj!

Kommentarer
Postat av: jossan

ha en bra kväll:)

2008-05-26 @ 22:47:13
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Sanna

hej

Gå in på min blogg och gör din
"Hissa och Dissa" för dagen

2008-05-26 @ 22:47:42
URL: http://sannassanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0