SKITKUL!!

Jajamensan,grabbarna tog hem segern i Dalatoppen!!!!!Fy f-n,va kul för dom!Främst för Lisas farsgubbe som skrivit låten och allt.
GRATTIS PETER-det här är du värd!Sätt fart och skriv låtar utav bara fasen nu.
TACK till alla er som har röstat så flitigt,det gick ju vägen ;)


Själv är jag slut som en liten.....trasa?Jag menar murken disktrasa...eller nå´t.Jobbar på och har nu två dagar kvar av min grisvecka på jobbet.Det går egentligen ganska bra,har kul med jobbarpolarna och så,men jag är ju så fasligt förkyld-BLÄ.

Vore bra kul att traska ner på Falu-kalajset imorgon med,det är bla brorsorna Rongedal och dom gillar jag skarpt.Fast jag tror jag tar mitt förnuft tillfånga och stannar hemma med lillan,så jag får friskna till nån gång.Ett glas vin kommer nog att sitta fint en sådan afton.

Nu ska jag duscha.Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0