45

Dagarna som har gått sen jag skrev senast har fyllts av många tankar om då & nu.Dessutom umgänge med fantastiska vänner (hej E & B!),
besök av min söta systerdotter Karin & en hel del arbetande.

Trots alla glädjande besked,så släpar jag efter.
Tror det är kropp & själ &....åldern (?) som spökar.
Jag försöker hinna med ta hand om mitt inre,samtidigt som jag märker att jag har förändrats-mycket.

Idag är det 45 dagar kvar innan vi åker.Vi snålar,sparar & vänder på slantarna.Det är svårt att göra en rättvis budget,då vi aldrig har gjort en lång resa med husbilen förut.
Vi har knappt haft Pamela i ett år,ändå är jag så förtjust i henne :)
Friheten känns i hela mig.
Att bara få kliva i & åka.
Alla bekvämligheter är med.
Än så länge är det bara mannen som suttit vid ratten,men min plan är att jag ska våga jag oxå.

Sara har bearbetat mycket den senaste tiden.
Många "VARFÖR???" kommer & frågor som är både kloka & smärtsamma.
Jag envisas med att tänka att det är bra att hon funderar nu.Inte sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0