SEXTON

Det är så mycket som händer nu,så jag hinner inte med. Plötsligen är det SEXTON dagar kvar till vår avfärd!!Undrar just hur det har gått till. Tiden slingrar sig iväg likt orm som har brådis.Jag ska jobba som en liten tokstolla 10 dar på raken from fredag. Börjar känna att en duktig förkylning är på väg & det är rätt typiskt mig att falla ihop när nåt festligt ska ske...Gör därför allt för att tvinga bort snuvan & dess kamrater omedelbums! Just nu känns det helt overkligt att vi faktiskt ska få komma iväg på den högt efterlängtade resan.
Minns inte om jag har lagt in denna underbara bild förut.Den är tagen på en bakgata i Rom i september 2010. 
Visst är den fin? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0