A strong person.....

Tänker på vilken betydelse mitt skrivande verkligen har haft & har för mig. 
Vilket andningshål, vilken terapi & på nåt vis "god vän" bloggandet har blivit. 
Välbehövligt & viktigt. 

Jag har också förstått att det har varit & är betydelsefullt för andra att läsa det jag skriver. 
När för mig helt okända människor kommer fram & tackar mig för att jag ger uttryck för min oro & frustration, men även glädje över livet,då känns det stort.
Tack för att Ni läser & följer mig. 
Tack för fina kommentarer & stöttande ord på vägen. 
Framförallt-TACK till Dig som har nominerat mig till det hedervärda "Barncancerfondens journalistpris i etermedia".
Det är fint, berör & gör mig oerhört glad & rörd.
Tack än en gång ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0