3/8 1985

Den dagen glömmer jag ALDRIG.23 år se´n idag........Det var då vår fina Pappa dog.Det känns inte som att det har gått så många år.....kunde lika gärna ha varit igår.Alldeles fullkomligt förfärligt är vad det är!!!

Vi har varit på kyrkogården idag,Sara,Peter och jag.Jag planterade mörkrosa Begonior och se´n tände vi ljus.Fint.

På eftermidda´n åkte vi äntligen till min goa systerson Johan.Vi har varit på väg i flera månader,men nå´t verkar ha kommit ivägen vareviga gång (en tumme där bak kanske??).Riktigt fin och städad lägenhet med guldläge-skitmysigt.
Bakade en äppelkaka och tog med dit  :)



Här är  världens bästa Johan  ;)



Vi hade med oss lite prylar dit,bl.a en tvättkorg,ett soffbord,lakan....Kul att få ge bort saker till nå´n som behöver!
Sara var lite reserverad till en början,men så lossnade det och hon ville såklart sitta hos sin stora kusin :)



SKITSÖTA!!

Ska nu fortsätta med min garderobsrensning.Har fått nå´n slags panik inför morgondagens arbetsdag.Förutsätter att jag omöjligt kommer ha tid med ett enda dugg mer än att vara på mitt arbete och eventuellt sova en stund.Därför måste allt som jag planerade in att göra under semestern,men inte lyckades klara av/hinna med,göras NUUUUUU!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, den dan glömmer man inte. Inte pappa heller förstås. Synd att han aldrig hann träffa något av sina supersöta barnbarn. För övrigt tycks Johansson ha blivit en kopia av vår farsgubbe... Kram

2008-08-04 @ 20:05:34
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com
Postat av: Annette

Man har svårt att tro att detta är samme lille johan som hade ett paket tom och jerry kex när vi satt bak i bilen och skulle fara till skåne

Vad söta dessa två är

2008-08-04 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0